Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp

  • FREIA

    zijn er in Nederland al hulpacties voor de mensen in New Orleans?

  • inba

    ik geloof niet meer in hulpinstanties… waar kan ik persoonliujk geld/goederen voor new orleans storten/geven?

  • Lou

    Te triest voor woorden dat europa de yankees gaat helpen. Whos te fu..in supermacht?

    Triest ook wat er met de mensen gebeurd, ,,,,,,5dagen aan je lot overgedragen en criminelen rule the streest. Is dat geen b film.

    Lou

  • freia

    Ben ik met je eens, maar….de supermacht heeft ons ook geholpen al is het lang geleden in 1945. Ik weet niet, ik heb een e-mail achtergelaten bij giro 555, om te vragen of ze iets gaan doen. Ik vind het echt heel erg voor die mensen maar alleen begin je er niets tegen. Misschien kunnen juliie ook een e-mail naar www.giro555.nl mailen met het verzoek iets te ondernemen. Ik heb gevraagd of ze Elvis als gezicht kunnen gebruiken daar hij over de hele wereld bekend is en nauw verbonden was met New Orleans. en Biloxi.

  • XXX

    Waarom Hulp, laat Bush het zelf maar oplossen, ipv Miljarden aan Irak

  • freia

    Als je een kind gemolesteerd zie worden door haar moeder, grijp je dan ook niet in? Sorry, maar op die manier kan ik niet redeneren. Die mensen zijn aan hulp overlgeleverd als Bush te kort schiet, wat ik met je eens ben, moeten wij dan ook maar aan de zijlijn toekijken??

    Als het jou huis en haard betrof zou je blij zijn met alle vorm van hulp. koniningin of geen koningin.

  • beertje

    je hebt gelijk zo kan je niet regeren dat bush het maar op moet lossen.

    Dat is een beetje te makkelijk.

    Ik zou ook graag weten hoe ik kan helpen zeker om het weer en beetje op t bouwen daar.

  • Gerda

    http://www.bloodnfire.nl/neworleans.htm

    vanuit Nederland gaat er 3 december een team van ongeveer 60 mensen naar New Orleans om humane hulp te bieden. Het is een team vanuit verschillende kerken/gemeente in Nederland.

    Kijk op onze website om steun ons indien mogelijk !!!

  • beertje

    Echt als het kon zou ik zo meegaan,maar ik kan niet zomaar mijn gezin alleen laten.