Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huis appartement huren

  • arjan

    Ik woon momenteel in rio de janeiro en wil volgende maand naar new orleans vertrekken, weet iemand een goed appartement of huis te huur .

    Hoe streng is amerika betreft de visa kan ik met een europees paspoort amerika in voor langere tijd.

    vriendelijke groet arjan

  • Alfred

    Hoi Arjen, wij zijn een trip naar New Orleans aan het plannen begin volgend jaar (Jazz festl). Deze week info opgevraagd ivm indentiteitsbewijzen etc. Tot 90 dagen volstaat een paspoort, wil je er langer blijven heb je een visa nodig. Suc6 met de huizen jacht Alfred

    arjan schreef:

    >

    > Ik woon momenteel in rio de janeiro en wil volgende maand

    > naar new orleans vertrekken, weet iemand een goed appartement

    > of huis te huur .

    >

    > Hoe streng is amerika betreft de visa kan ik met een europees

    > paspoort amerika in voor langere tijd.

    >

    > vriendelijke groet arjan

  • arjan

    Bedankt voor je reactie

    veel plezier in neworleans, ik ben saxofonist en wil daar spelen in het clubcircuit,

    laat het me weten als je naar new orleans vertrekt mischien kan ik wat regelen rond die tijd.

    vriendelijkegroet arjan

  • Alfred

    Hoi Arjen, de tickets zijn binnen en wij gaan van 27-4 tot 5-5 naar NO. Naast een paar dagen op het Jazz-fest willen wij natuurlijk ook downtown proeven. Als jij rond die tijd er ook ben en wat kan regelen, houden wij ons aanbevolen. Groet Alfred